
[Cite as Salupo v. Fox, Inc., 2004-Ohio-149.] 
 
 
  
 
 COURT OF APPEALS OF OHIO, EIGHTH DISTRICT 
 
 COUNTY OF CUYAHOGA 
 
 NO. 82761 
 
 
 
RAY SALUPO, 
 

Plaintiff-appellant 
 

vs. 
 
FOX, INC., DBA, WJW-FOX 8, ET 
AL., 
 

Defendant-appellee 

 
  
 
 JOURNAL ENTRY 
 
 AND 
 
 OPINION 
 
  

 
 

 
 

 
DATE OF ANNOUNCEMENT  
 OF DECISION: 

 
 
JANUARY 15, 2004             

 
CHARACTER OF PROCEEDING: 

 
Civil appeal from Common Pleas 
Court, Case No. CV-480888 

 
JUDGMENT: 

 
Affirmed. 

 
DATE OF JOURNALIZATION: 

 
                             

 
APPEARANCES: 
 

 
 

 
For plaintiff-appellant: 
 
 
 
For defendant-appellee: 

 
JOEL NASH, ESQ. 
4325 Mayfield Road 
Cleveland, Ohio 44121 
 
 



 
FOX, INC., DBA, WJW-FOX 8 
 
 
 
 
 
 
BETTER BUSINESS BUREAU OF 
CLEVELAND 
 
Appearances continue on next 
page. 
 

 
MICHAEL T. MCMENAMIN, ESQ. 
KENNETH A. ZIRM, ESQ. 
Walter & Haverfield 
1300 Terminal Tower 
50 Public Square 
Cleveland, Ohio 44113 
 
THOMAS L. ESPER, ESQ. 
19749 Stoughton Drive 
Strongsville, Ohio 44149 

 
GANNETT, INC., DBA WKYC-TV 

 
STEVEN A. FRIEDMAN, ESQ. 
Squire, Sanders & Dempsey 
4900 Key Tower 
127 Public Square 
Cleveland, Ohio 44114 
 
 
 
 

 KARPINSKI, J. 

{¶1} Plaintiff, Ray Salupo, appeals the trial court’s order 

granting motions to dismiss filed by defendants-appellees, Fox, 

Inc., d.b.a. WJW-FOX 8 (“Fox”) and Gannett, Inc., d.b.a. WKYC-

CHANNEL 3 (“WKYC”), as well as a motion for summary judgment filed 

by The Better Business Bureau (“BBB”).   

{¶2} The facts leading to this appeal begin in September 1999 

when Empire Interiors, Inc., aka LaSalle Interiors (“LaSalle”), 



filed for bankruptcy.  At the time, plaintiff was the acting 

president of LaSalle.  In what plaintiff describes as no less than 

ten separate newscasts, occurring between September 3, 1999 and 

September 21, 1999, Fox reported on LaSalle’s bankruptcy and on 

plaintiff’s conduct as its president.  Plaintiff further alleges 

that defendants continued publicizing facts about him to the public 

 through June 2000.  According to plaintiff, defendants’ conduct 

invaded his privacy.  

{¶3} In his complaint, plaintiff alleges that after LaSalle 

filed for bankruptcy, Fox came to his home and videotaped his 

family in the process of moving.  Fox then broadcast the events it 

captured on tape.  Plaintiff says the broadcast implied that he and 

his family were moving in order to flee LaSalle’s creditors.   

{¶4} Plaintiff filed suit against each of the defendants on 

September 6, 2002.  The complaint asserted that each of the 

defendants had invaded his privacy because, by their actions, they 

had falsely insinuated he was dishonest and had acted fraudulently 

as LaSalle’s president.  Plaintiff says defendants’ conduct caused 

him to suffer humiliation and emotional distress along with 

maligning his character and reputation in the community.  Plaintiff 



claims he can no longer conduct business in Ohio because of 

defendants’ actions. 

{¶5} Fox and WKYC filed motions to dismiss plaintiff’s 

complaint for failure to state a claim pursuant to Civ.R 12(B)(6). 

 BBB filed a motion for summary judgment.  All three defendants 

advanced the same legal theories in their motions: namely, 

plaintiff’s claims were actually for defamation, not invasion of 

privacy; plaintiff had missed the one-year statute of limitations 

for filing a defamation claim; and, lastly, even if his claims 

could be interpreted as invasion of privacy, he could not prove the 

essential elements.  In its motion for summary judgment, BBB 

similarly argued plaintiff’s claims were actually defamation claims 

and, therefore, plaintiff had missed the one-year statute of 

limitation.    

{¶6} Without written opinion, the trial court granted Fox’s 

and WKYC’S motions to dismiss and granted summary judgment to BBB. 

 In this timely appeal, plaintiff presents two assignments of error 

for review.    

THE COURT ERRED IN GRANTING THE MOTIONS TO DISMISS FILED BY 
APPELLEES TV 8 AND TV 3 WHEN IT CANNOT BE SAID THAT 
APPELLANT COULD NOT PROVE ANY THEORY TO SUPPORT HIS CLAIM OF 
AN INVASION OF PRIVACY. 



{¶7} Plaintiff argues the trial court erred in dismissing his 

complaint because he sufficiently stated a claim against Fox and 

WKYC for invasion of privacy.   

{¶8} Pursuant to Civ.R. 12(B)(6), dismissal of a complaint is 

appropriate only “where it appears beyond doubt that the plaintiff 

can prove no set of facts in support of his claim which would 

entitle him to relief.”  York v. Ohio State Hwy. Patrol (1991), 60 

Ohio St.3d 143, 144, 573 N.E.2d 1063.  In resolving a Civ.R. 

12(B)(6) motion, a court’s factual review is confined to the four 

corners of the complaint.   Within those confines a court presumes 

all factual allegations in the complaint are true, and all 

reasonable inferences from those facts are made in favor of the 

non-moving party.  Fahnbulleh v. Strahan (1995), 73 Ohio St.3d 666, 

653 N.E.2d 1186;  Krause v. Case W. Res. Univ., (Dec. 19, 1996), 

Cuyahoga App. No. 70526.     

{¶9} On appeal, we conduct a de novo review of the complaint 

to determine whether dismissal was appropriate.  Vail v. Plain 

Dealer Publishing Co. (1995), 72 Ohio St.3d 279, 281, 649 N.E.2d 

182, citing Mitchell v. Lawson Milk Co. (1988), 40 Ohio St.3d 190, 

192, 532 N.E.2d 753. 



{¶10} In the case at bar, the last five paragraphs of 

plaintiff’s complaint contain the substantive allegations he 

asserts against defendants.  Those paragraphs include the following 

statements: 

From September 3, 1999 through June 2000, Defendants and 
their agents acting in the scope of their employment 
televised and published to the general public over channels 
8 and 3 a series of telecasts which subjected Plaintiff to 
harassment, intimidation and invaded his seclusion, solitude 
and private affairs by, but not limited to, falsely 
insinuating that Plaintiff was dishonest in the conduct of 
business, was transferring and concealing assets from 
creditors of LaSalle and had done similar things in the past 
and would “resurface” again in the future. 
 
Defendant Fox, Inc., acting through its duly authorized 
agents, videotaped and broadcast to the general public 
Plaintiff’s home and furniture as he and his family were 
preparing to move, implying that he was about to flee from 
LaSalle creditors with assets of LaSalle. 
 
By Defendant’s actions, Plaintiff’s character and social and 
business reputation were impugned and Plaintiff was 
subjected to humiliation and public ridicule, causing 
Plaintiff to suffer mental and emotional distress, all to 
Plaintiff’s damage in the amount of ten million dollars 
($10,000,000.00). 
 
As a result of Defendants’ conduct, Plaintiff was no longer 
able to do business in Northeast Ohio, to his detriment in 
the amount of ten million dollars ($10,000,000.00). 
 
{¶11} Plaintiff says Defendants acted 

willfully and maliciously and with wanton 



disregard of Plaintiff’s feelings, character 

and reputation, for which Plaintiff is 

entitled to punitive damages in the amount of 

ten million dollars ($10,000,000.00); that he 

is entitled to such other and further relief 

as the court may deem just and proper.   

{¶12} Because the trial court did not articulate the basis of 

its dismissal, we refer exclusively to the arguments advanced by 

each of the defendants in their motions to dismiss.  Both 

defendants argued that plaintiff’s characterization of his claims 

as an invasion of privacy was incorrect.  Instead, defendants 

argued, plaintiff’s claims were actually for defamation and were 

thus barred by the one-year statute of limitations governing that 

tort under R.C. 2305.11, rather than the four-year limitations 

period for invasion of privacy under R.C. 2305.09(D).     

{¶13} Before determining which statute of limitations should be 

applied to a particular cause of action in Ohio, 

{¶14} ‘***courts must look to the actual nature or subject 

matter of the case rather than the form in which the action is 

pleaded.  The grounds for bringing the action are the 



determinative factors; the form is immaterial.’ *** [T]he 

applicable statute of limitations for the entire claim is 

determined by the essential character of the underlying tort 

action.  

{¶15} Breno v. Mentor, Cuyahoga App. No. 81861, 2003-Ohio-4051, 

at ¶10, citing Krause v. Case W. Res. Univ. (Dec. 19, 1996), 

Cuyahoga App. No. 70526, 1996 Ohio App. LEXIS 5771, quoting 

Lawyer's Cooperative v. Muething (1992), 65 Ohio St.3d 273, 

277-278, 603 N.E.2d 969.   A trial court must keep in mind that one 

set of facts can support different causes of action in the same 

complaint. Rogers v. Buckel (1992), 83 Ohio App.3d 653, 615 N.E.2d 

669 (facts asserted in plaintiff’s complaint supported separate 

claims for invasion of privacy and defamation).  

{¶16} Plaintiff’s complaint in the matter at bar identifies the 

 claims as “invasion of privacy.”  Defendants both argue 

“defamation.”   In Ohio, defamation is: 

a false and malicious publication against an individual made 
with an intent to injure his reputation or to expose him to 
public hatred, contempt, ridicule, shame, or disgrace or to 
affect him injuriously in his trade, business or profession. 
 It is defamatory, and actionable at law, if as a proximate 
consequence of the libel the individual against whom it is 
published occasions a pecuniary loss. 
 



{¶17} Robb v. Lincoln Publishing (Ohio), Inc. (1996), 114 Ohio 

App.3d 595, 616, 683 N.E.2d 823; Yeager v. Local Union 20 (1983), 6 

Ohio St.3d 369, 453 N.E.2d 666.  Moreover, “the providing of 

information is a communication that forms the basis of the claim. A 

claim is ‘complete under defamation’ if, under the facts, it hinges 

upon the defendant communicating something by speech or conduct.”  

Breno, supra., at ¶10 citing Worpenberg v. Kroger Co., Hamilton 

App. No. C-010381, 2002-Ohio-1030. 

{¶18} In his complaint, plaintiff alleges that Fox and WKYC 

through their separate television telecasts falsely insinuated he 

was a dishonest person and that, while acting as the president of 

LaSalle, he committed fraudulent acts.  As a result, plaintiff says 

he has been subject to public ridicule and can no longer do 

business here in Northeastern, Ohio.  These claims amount to 

defamation.  The parties agree that in a defamation claim the 

trigger date for the statute of limitations is June 2000, the date 

of the last telecast by the defendants.  Plaintiff filed his 

complaint in June 2002.  Accordingly, the trial court did not err 

in dismissing plaintiff’s complaint, because the one-year statute 



of limitations for filing a defamation claim had lapsed before this 

case was filed. 

{¶19} Next, this court reviews plaintiff’s complaint to see 

whether it contains sufficient facts to support plaintiff’s claims 

for invasion of privacy.  Rogers, supra.  “The right of privacy is 

the right of a person to be let alone, to be free from unwarranted 

publicity, and to live without unwarranted interference by the 

public in matters with which the public is not necessarily 

concerned."  Housh v. Peth (1956), 165 Ohio St. 35, 133 N.E.2d 340, 

at syllabus.   The tort of invasion of privacy consists of three 

different types of wrongs: (1) the unwarranted appropriation or 

exploitation of one's personality; (2) the publicizing of one's 

private affairs with which the public has no legitimate concern; 

and (3) the wrongful intrusion into one's private activities in 

such a manner as to outrage or cause mental suffering, shame or 

humiliation to a person of ordinary sensibilities.  Id. 

{¶20} Under Housh, only the second and third types of privacy 

invasion are applicable to the facts alleged in plaintiff’s 

complaint in this case.  As to the second type of intrusion, 

namely, “the publicizing of one's private affairs with which the 



public has no legitimate concern," the publication must concern a 

truly private fact, not something left “open to the public eye" by 

the plaintiff.  Pollack v. Rashid (1996), 117 Ohio App.3d 361, 369, 

690 N.E.2d 903; Killilea v. Sears, Roebuck & Co. (1985), 27 Ohio 

App.3d 163, 499 N.E.2d 1291.    

{¶21} Plaintiff generally asserts defendants Fox and WKYC  

published through various television broadcasts certain facts about 

him which falsely depicted him as a dishonest person.  He also 

alleges that Fox invaded his privacy by videotaping him and his 

family preparing to move, leading the public to believe he was 

fleeing LaSalle’s creditors and taking assets belonging to the 

company.  Plaintiff’s damages are described as harm done to his 

character, his social and business reputation, as well as being 

subjected to humiliation, suffering emotional distress, and being 

publicly ridiculed.  Plaintiff has also lost the ability to do 

business in northeast Ohio.   

{¶22} The factual basis for plaintiff’s entire complaint rests 

upon the fact that he and his family were filmed while they were 

moving.  Contrary to plaintiff’s position, however, the act of 

moving is not the type of private fact the law protects.  Moreover, 



moving is usually done in public.  Pursuant to Civ.R. 12(B)(6), no 

matter how broadly stated the factual allegations are in 

plaintiff’s complaint, we conclude that, at this point in the 

proceedings, plaintiff does not state a claim for defendants’ 

wrongful publication of private facts about him.  See Krause v. 

Case Western Reserve University, (Dec. 19, 1996), Cuyahoga App. No. 

70526.   On this point, the trial court did not err in dismissing 

plaintiff’s complaint for failure to state a claim.   

{¶23} Next, we must determine whether plaintiff’s complaint 

states a claim for the third type of privacy action, wrongful 

intrusion by Fox and WKYC.  A wrongful intrusion claim requires the 

plaintiff to show the defendant has “[intruded] (physically or 

otherwise) into something secret, secluded or private pertaining to 

the plaintiff.  Comment c to Section 652B of the Restatement at 379 

provides that: "’The defendant is subject to liability under the 

rule stated in this Section only when he has intruded into a 

private place, or has otherwise invaded a private seclusion that 

the plaintiff has thrown about his person or affairs.’"  Haynik v. 

Zimlich (1986), 30 Ohio Misc.2d 16, 22, 508 N.E.2d 195, 201; See 

Sustin v. Fee (1982), 69 Ohio St.2d 143, 431 N.E.2d 992.  The tort 



further requires a plaintiff to show that the wrongful intrusion 

caused him to suffer outrage, mental suffering and/or humiliation. 

{¶24} In the case at bar, paragraph six of plaintiff’s 

complaint does not describe the particular facts, private or 

otherwise, plaintiff alleges defendants wrongfully intruded upon 

and then published about him.  Plaintiff does not allege defendants 

intruded into a private place, or that they invaded his private 

seclusion.  Construing the allegations in the complaint in 

plaintiff’s favor, we must conclude that, at this point in the 

proceedings, plaintiff does not state a claim against defendants 

for invasion of privacy/wrongful intrusion.  

{¶25} As for paragraph seven of plaintiff’s complaint, we 

cannot say that Fox’s videotaping plaintiff and his family 

preparing to move was an intrusion into something secret, secluded 

or private.  Pollack, supra.; Haynik, supra., at *22,  (“Liability 

for intrusion does not exist where the defendant merely observes, 

films, or records a person in a public place ***.”). 

{¶26} Plaintiff’s complaint does not include any facts from 

which this court can conclude that plaintiff’s moving was anything 

other than an activity “left open to the public” and, therefore, 



not secret or private.   Accordingly, the trial court did not err 

in dismissing plaintiff’s complaint for failing to state a claim 

for invasion of privacy against defendants, Fox and WKYC.   

Plaintiff’s first assignment of error is overruled.  

II. THE COURT ERRED IN GRANTING SUMMARY JUDGMENT WHEN 
GENUINE ISSUES OF MATERIAL FACT EXISTED RELATIVE TO AN 
INVASION OF APPELLANT’S PRIVACY AND APPELLEE BBB WAS NOT 
ENTITLED TO JUDGMENT AS A MATTER OF LAW. 
 
{¶27} Civ.R. 56(C) provides that summary judgment may be 

granted when the moving party demonstrates that: (1) there is no 

genuine issue of material fact; (2) the moving party is entitled to 

judgment as a matter of law; and (3) reasonable minds can come to 

but one conclusion and that conclusion is adverse to the party 

against whom the motion for summary judgment is made. State ex rel. 

Grady v. State Emp. Relations Bd., 78 Ohio St.3d 181, 183, 1997-

Ohio-221, 677 N.E.2d 343. 

{¶28} Unlike Fox’s and WKYC’S motions to dismiss, which 

confined our review to the four corners of plaintiff’s complaint, 

BBB’s motion for summary judgment requires this court to consider 



the affidavits BBB and plaintiff used to support their respective 

positions.1  Civ.R. 56.   

{¶29} In its motion for summary judgment, BBB argued it “did 

not, televise or publish any defamatory statements regarding the 

Plaintiff as alleged in the Complaint. *** Defendant could not 

have, by these actions, caused any harm to the Plaintiff’s 

character and social and business reputation.”  In support of its 

motion, BBB attached the affidavit of David Weiss, BBB’s president. 

 In that affidavit, Weiss stated, in part, that BBB does not have 

an ownership interest in Fox or WKYC.  He further stated, “BBB of 

Cleveland Inc., has never had any control over the content of any 

newscast or broadcast on the television stations that are named as 

parties in the Complaint.”  Weiss affidavit, ¶4 and ¶5.  

{¶30} BBB also argued that, even if it somehow did defame 

plaintiff, the one-year statute of limitations for that claim had 

already passed and thus, plaintiff’s complaint against it was 

barred.  Because BBB believed plaintiff’s allegations were really 

                     
1We note that the affidavits are the only evidence either 

party presented. 



disguised defamation claims, it never addressed whether plaintiff 

presented a claim for invasion of privacy. 

{¶31} In his brief in opposition to BBB’s motion for summary 

judgment, plaintiff argued his claims against BBB were for 

intruding upon his private life, not for defamation.  Plaintiff 

appended his own affidavit to his brief.  In that affidavit, 

plaintiff described the televised broadcasts done by Fox and WKYC 

and stated that in those broadcasts BBB was part of “‘a team’ in 

reporting on the Casa LaSalle bankruptcy; and that Bob Manista, an 

employee of Defendant Better Business Bureau [sic] appeared and 

spoke in Channel 3 newscasts.”  Plaintiff further averred: 

Affiant further says that Defendant Fox, Inc., broadcast at 
least 11 newscasts reporting on the Casa LaSalle bankruptcy 
between September 3, 1999 and September 15, 1999. 
 
Affiant further says that during said newscasts Defendants 
stated on numerous occasions that Casa LaSalle customers had 
made payments on furniture they did not receive and would 
lose everything; that Ray Salupo has closed stores before to 
defeat his creditors and customers and would probably do it 
again; that he would ”resurface”; that he would “float up” 
again; that a lot of consumers would “be taken by this man,” 
that he is not the most ethical person, that the Ohio 
Attorney General was considering lawsuits against him and 
many other statements implying that there was something 
illegal or improper in Casa LaSalle’s bankruptcy filing. 
 
Affiant further says that on September 3, 1999 Defendant 
Gannett, Inc. sent its employees to videotape his home and 



furniture located in his closed garage; that said video was 
shown on its newscasts by its employees who reported that he 
was moving, implying that he was evading Casa LaSalle 
creditors and taking Casa LaSalle furniture with him; that 
when it was announced on or about September 10, 1999 by the 
trustee in bankruptcy that he had arranged to have all 
furniture delivered to customers who paid for it in full, 
Defendants continued to report that Casa LaSalle customers 
should cancel their credit card payments, that profits made 
from the sale of the furniture could go into Salupo’s 
pockets, even though the trustee had announced that those 
profits would go to creditors. 
 
Affiant further says that Defendant Fox, Inc. sent its 
employees to his home in June, 2000 to videotape and 
broadcast a garage sale he was conducting at his home, 
implying that he was selling Casa LaSalle’s furniture that 
should have gone to the trustee in bankruptcy to pay 
creditors. 
 
Affiant further says that he has possession of a videotape 
of the newscasts verifying the above statements; that said 
videotape was prepared for affiant by North Coast News 
Clips, a commercial video service in Mentor, Ohio, that 
records newscasts, or portions thereof, for its customers. 
 
Affiant further says that no illegality or impropriety was 
found relative to the Empire Interiors, Inc. bankruptcy 
filing that was the subject of Defendants’ newscasts. 
 
Affiant further says that said publications by Defendants 
were untrue; that the references to him in the broadcasts 
caused him humiliation and public ridicule, mental and 
emotional distress and damaged his character and social and 
business reputation. 
 
{¶32} Neither Weiss’s nor plaintiff’s affidavit lead us to 

change our earlier conclusion that some of the facts plaintiff 



alleged  amount to defamation but, because of the one-year statute 

of limitation, that claim is now barred.  The trial court, 

therefore, did not err in granting summary judgment to BBB on the 

basis of the statute of limitation.  Nonetheless, the trial court 

still should have reviewed plaintiff’s evidence to see whether he 

could survive BBB’s argument that he did not have a claim for 

invasion of privacy.   

{¶33} Because we conduct a de novo review of a trial court’s 

grant of summary judgment, we now review the record in this case to 

see whether the court’s judgment was in error pursuant to Civ.R. 

56.  Grafton v. Ohio Edison Co. (1996), 77 Ohio St.3d 102, 105, 

1996 Ohio 336, 671 N.E.2d 241.  As before, we do not find the first 

type of privacy invasion described in Housh, supra, applicable to 

this case.  We review the record to see whether plaintiff 

sufficiently meets his Civ.R. 56 burden of proving either or both 

of the remaining two types of privacy claims recognized in Housh, 

supra. 

{¶34} Plaintiff claims BBB, along with Fox and WKYC, wrongfully 

intruded into his private affairs by participating in the telecasts 

which publicized private events in his life—events he claims that 



had nothing to do with LaSalle’s bankruptcy.  The only event in 

plaintiff’s affidavit that can possibly be characterized as private 

is WKYC videotaping “his home and furniture located in his closed 

garage.”  BBB, however, is not mentioned. 

{¶35} Plaintiff states that after the filming was done by WKYC 

“[d]efendants continued to report that Casa LaSalle customers 

should cancel their credit card payments, that profits made from 

the sale of the furniture could go into Salupo’s pockets, even 

though the trustee had announced that those profits would go to 

creditors.” Again, plaintiff never specifically mentions BBB or 

what it did to invade his privacy.  Plaintiff never produces 

evidence BBB ever participated in the reports he describes.  

Further, even if BBB did participate, plaintiff still fails to 

identify the reports he claims constitute an invasion of his 

privacy.  Plaintiff states that there is a videotape confirming the 

various publications and reports defendants made about him.  

Plaintiff’s mere reference to a videotape, however, is not the type 

of evidence required by Civ.R. 56.   

{¶36} Accordingly, there are no genuine issues of material fact 

about whether BBB participated in the filming of plaintiff’s home 



and the items in his closed garage.  Reasonable minds cannot differ 

on the fact that BBB did not publish anything about plaintiff’s  

private affairs nor did it wrongfully intrude upon plaintiff’s 

seclusion or something secret or private pertaining to him.  Housh, 

supra; Pollack, supra; Haynik, supra.  Plaintiff’s second 

assignment of error is also without merit. 

{¶37} Judgment accordingly. 

 TIMOTHY E. MCMONAGLE and JOHN T. PATTON*, JJ., concur.. 

 (* JUDGE JOHN T. PATTON, RETIRED, OF THE EIGHTH DISTRICT COURT 
OF APPEALS SITTING BY ASSIGNMENT. 
 
.) 
 
 

It is ordered that appellees recover of appellant their costs 

herein taxed.  

The court finds there were reasonable grounds for this appeal.  

It is ordered that a special mandate issue out of this court 

directing the Common Pleas Court to carry this judgment into 

execution.  

A certified copy of this entry shall constitute the mandate 

pursuant to Rule 27 of the Rules of Appellate Procedure.  

 



  

 
         

DIANE KARPINSKI 
   PRESIDING JUDGE 

 
 
 
 
 
 
 
 

N.B.  This entry is an announcement of the court's decision.  
See App.R. 22(B), 22(D) and 26(A); Loc.App.R. 22.  This decision 
will be journalized and will become the judgment and order of the 
court pursuant to App.R. 22(E) unless a motion for reconsideration 
with supporting brief, per App.R. 26(A), is filed within ten (10) 
days of the announcement of the court's decision.  The time period 
for review by the Supreme Court of Ohio shall begin to run upon the 
journalization of this court's announcement of decision by the 
clerk per App.R. 22(E).  See, also, S.Ct.Prac.R. II, Section 
2(A)(1).  
 
 
 
 


		reporters@sconet.state.oh.us
	2004-07-01T23:16:52-0400
	Supreme Court of Ohio
	Reporter Decisions
	this document is approved for posting.




